به گفته معاون استاندار همدان تا پایان امسال عملیات ساماندهی گلزار شهدای همدان به پایان می رسد.
کد خبر: ۴۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 10 June 2015

معاون استاندار همدان گفت: تخصیص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا اعتبار خوبی است که امیدواریم امسال همه گلزارهای شهدا ساماندهی شوند.

به گزارش تسنیم ، محمودرضا عراقی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان همدان با بیان اینکه ماهرچه داریم از برکت خون شهدا داریم، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدا اقدام خوبی بوده هرچند شأن و جایگاه شهدا بسیار بالاتر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان افزود: با توجه به اعتبارات کم مسئولان امر هرآنچه از دستشان برآمده برای ساماندهی گلزار شهدا انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: باوجود پروژه‌های نیمه تمامی که در استان مانند مشکل آب شرب، نقاط حادثه خیز در جاده‌ها و غیره در استان وجوددارد که اولویت دادن برای پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات محدود کار بسیار سختی است.

عراقی بیان کرد: مردم بنیاد شهید را مسئول ساماندهی گلزار شهدا می‌دانند و از این نهاد انتظارات فراوانی دارند که با توجه به انتظارات مردم اعتبارات بیشتری به بنیاد شهید اختصاص می‌یابد.

معان هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان به مسئله نگهداری گلزار شهدا اشاره و اظهار داشت: برای نگهداری گلزار شهدا نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم و برای حفاظت و نگهداری گلزارهای شهدا به دنبال همکاری و همراهی شهرداری‌ها و یا سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم.

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات برای ساماندهی گلزار شهدای روستاها نیز مورد توجه قرار گرفته و در تلاشیم تا منابع اعتباری برای این طرح اختصاص دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار