بیاناتی گفت: عملیات‌های انجام‌شده در این مدت ۸ مورد آتش‌سوزی شامل ۲ مورد حریق چوب‌بری در روستای گراچقا و بلوار بهشت، حریق خودرو در بلوار شاه‌حسینی، حریق حیاط‌خلوت در بلوار فلسطین، حریق مخروبه در کوچه حمام قلعه، حریق آسانسور در میدان پاسداران، حریق کانکس در کوچه مشکی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.
کد خبر: ۴۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 26 June 2017
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۲۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۱۸ ایجاد مزاحمت و یک مورد نیز گزارش حریق کذب بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات های انجام شده در این مدت ۸ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق چوب بری در روستای گراچقا و بلوار بهشت، حریق خودرو در بلوار شاه حسینی، حریق حیاط خلوت دربلوار فلسطین، حریق مخروبه درکوچه حمام قلعه، حریق آسانسور در میدان پاسداران، حریق کانکس در کوچه مشکی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در خیابان اراک، مهار حیوانات در بلوار رنجبران و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در میدان پژوهش توسط آتش نشانان به انجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار