امام‌جمعه ملایر با اشاره به شلیک موشک ذوالفقار سپاه در برابر ترقه‌بازی داعش بیان کرد: این اقدامی انقلابی و صریح از طرف سپاه بود که اوج موفقیت و اقتدار ایران را نشان داد.
کد خبر: ۴۴۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 24 June 2017
 ملایر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ امتیازی به دشمن نمی دهد، گفت: دفاع از فلسطین دفاع از مظلومان عالم و اعلام انزجار از همه ظالمان دنیا است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد باقر برقراری ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در پارک سیفیه این شهر، روز قدس را روز فریاد مظلومان علیه مستکبران دانست و اظهار داشت: همانگونه که در قرآن بیان شده در مقابل ظلم ظالمان و زیاده خواهان باید ایستاد.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری با اشاره به آیاتی از قرآن مجید و بیان اینکه بهترین نوع عدل دفاع از مظلومیت است، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان روزه و فریاد انزجار علیه مستکبران و سر کرده های آنان آمریکا و اسرائیل، احسن عدل است.

وی به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و بیان کرد: کسی که قسم دروغ بخورد و قطع رحم و ظلم کند در همین دنیا سزای آن را خواهد دید.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: ظالم در همین دنیا سزای خود را خواهد دید همانگونه که شاه پهلوی، صدام، قذافی و بسیاری دیگر سزای خود را دیدند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از فلسطین دفاع از مظلومان عالم و اعلام انزجار از همه ظالمان دنیا است، عنوان کرد: فلسطین نماد مقاومت است و تمام تلاش دشمن فراموشی فلسطین توسط مسلمانان است اما این مسئله فراموش نشدنی است.

امام جمعه ملایر گفت: دشمنان نوچه های خود در منطقه به سرکردگی آل سعود را تجهیز می کنند تا دشمن اصلی یعنی اسراییل و ظلم آن به مردم فلسطین فراموش شود.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: هر قدمی که باعث عصبانیت کفار شود عمل صالحی است که ثبت می شود.

وی بابیان اینکه ما فرزند قرآن و تربیت یافته در مکتب قرآن هستیم و از هیچ تحریم و تهدیدی نمی هراسیم و هیچ امتیازی به دشمن نمی دهیم و داغ آن را بر دل دشمن خواهیم گذاشت، گفت: اگر روز قدس و حضور پر شور مردم در سراسر دنیا نبود امروز اثری از فلسطین و فریاد خواهی آنان نبود.

امام جمعه ملایر با اشاره به شلیک موشک ذوالفقار سپاه در برابر ترقه بازی های داعش بیان کرد: این اقدامی انقلابی و صریح از طرف سپاه بود که اوج موفقیت و اقتدار ایران را نشان داد.

وی گفت: این اقدامی به قلب اربابان داعشی بود و ما یک تیر و چند نشان را هدف قرار دادیم.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به تحریم های جدید سنا بیان کرد: با این اقدام مجلس سنا همه دنیا فهمیدند که آمریکا اهل مذاکره نیست و ما از نماینده های مجلس اسلامی خواستار اقدام انقلابی در قبال آمریکا و این تحریم ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار