رحمانی با بیان اینکه فردی که ولایت ندارد، دستش به نماز و زکات و حج نمی‌رود، گفت: اگر ولایت، علی(ع)، حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) را به درستی معرفی کنیم، سایر ارکان دین نیز به خوبی بیان می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 23 June 2017
خادمیار فرهنگی آستان قدس رضوی در استان همدان با بیان اینکه برخی به دنبال رواج دینداری سکولار هستند، گفت: امروز بسیاری با ولایت دست بیعت می‌دهند اما برخلاف امر ولی فقیه حرکت می‌کنند که این آسیب‌زاست.

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رحمانی در دوره آموزشی خادمیاران رضوی با بیان اینکه امروز همه می‌توانند در حد بضاعت خود خدمتی به محبان امام رضا(ع) ارائه دهند و هدیه ثامن‌الحجج(ع) کنند، اظهار کرد: انسان در هیچ شرایطی حتی اگر گناه کرد نباید از محبت اهل بیت(ع) روی برگرداند.

وی با بیان اینکه باید دوستداران اهل بیت(ع) را حتی اگر یک گناه هم کرده است، دوست داشت، تصریح کرد: هدف اصلی از عبادت و انجام اعمال دینی برای گرویدن افراد به اهل بیت(ع) است.

خادمیار فرهنگی آستان قدس رضوی در استان همدان با بیان اینکه امروز طواف زیاد انجام می‌شود اما در آن ولایت نیست، ادامه داد: امروز بسیاری با ولایت دست بیعت می‌دهند اما برخلاف امر ولی فقیه حرکت می‌کنند که این آسیب‌زاست.

وی با اشاره به اینکه ولایت و امامت در عالم جایگاه بی بدلیلی دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلام از نماز، زکات، حج، روزه و ولایت تشکیل شده است و ولایت از همه آنان برتر است زیرا ولایت کلید سایر اعمال است.

رحمانی با بیان اینکه فردی که ولایت ندارد، دستش به نماز و زکات و حج نمی‌رود، گفت: اگر ولایت، علی(ع)، حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) را به درستی معرفی کنیم، سایر ارکان دین نیز به خوبی بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با ایران در افتادند زیرا ایران مدافع اصل ولایت است،  افزود: در دنیای امروز دو تفکر تشیع و صهیونیست به دنبال جهانی شدن هستند که در این میان دشمنان نظام پشت صهیونیست برای از بین بردن ایران دست به هر کاری می‌زنند.

خادمیار فرهنگی آستان قدس رضوی در استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان ما هستند بنابراین باید از هر نظر مراقب بود، تصریح کرد: امروز بچه‌های ما در خطر هستند و دشمن در آموزش و پرورش بر روی فرزندان ما کار می‌کند.

وی با بیان اینکه از معلمان دلسوز می‌خواهیم که انقلابی عمل کنند، ادامه داد: برخی از معلمان در آموزش و پرورش در راستای دین‌زدایی حرکت می‌کنند آن وقت مشخص نیست مسؤولان فرهنگی ما در چه حالی هستند.

رحمانی با اشاره به اینکه استفاده از سند آموزشی غرب برای یک کشور اسلامی درد است، خاطرنشان کرد: ما باید ولایت را محور قرار دهیم و در همه امور زندگی سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... دیده شود.

خادمیار فرهنگی آستان قدس رضوی در استان همدان گفت: امروز دینداری سکولار در کشور در حال رواج است که در ظاهر دین را رعایت می‌کنیم اما در رفتار مسؤولان خبری از دینداری نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار