شهردار همدان از آغاز فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان از ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: آماده‎سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شده است.
کد خبر: ۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳ 12 February 2015
شهردار همدان از آغاز فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان از ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: آماده‎سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شده است.

به گزارش تسنیم ، سید مصطفی رسولی بعدازظهر امروز در کارگروه گردشگری استان همدان اظهار داشت: مقدمات راه‌اندازی ستاد اسکان مسافران نوروزی در مجتمع عین‎القضات همدان فراهم شده و این ستاد از ۲۸ اسفند کار خود را آغاز می‏کند.

وی با بیان اینکه زیباسازی و آماده‎سازی شهری نیز برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شده است، افزود: تلاش بر این است تا نوروز ۹۴ مسافران نوروزی ایام خوشی را در شهر همدان سپری کنند و با توجه به اینکه همدان پیشانی گردشگری استان محسوب می‎شود وظیفه شهرداری همدان سنگین‌تر است.

رسولی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان برای توسعه گردشگری و جدب توریست در کنار بخش خصوصی حضور دارد، عنوان کرد: امسال در تلاش هستیم تا حضور پررنگ‌تری در زمینه تبلیغات جاذبه‌های گردشگری همدان با بخش خصوصی داشته باشیم.

پروازهای همدان-کیش و همدان - مشهد زیان‌ده هستند

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این شرکت دو پرواز همدان-مشهد و همدان-کیش را انجام می‎دهد، گفت: انجام این پروازها برای شرکت سیاحتی علیصدر تاکنون چیزی جز ضرر نداشته و نیاز است تا بخش خصوصی دیگری انجام یکی از این پروازها را تعهد کند.

حمید یاری با بیان اینکه در زمینه تبلیغات گردشگری به وضعیت مطلوب دست پیدا نکرده‌ایم، بیان کرد: نیاز است تا جاذبه‎های گردشگری استان همدان از رسانه ملی و شبکه‎های صدا و سیمای سایر استان‎ها تبلیغ شود تا بتوان در ایام غیرپیک هم پذیرای مسافران بود.

وی با تصریح بر اینکه تبلیغات برای جذب مسافران نوروزی باید از ماه‌های گذشته آغاز می‏شد، گفت: البته هنوز نیز دیر نشده و باید بخش‎های خصوصی فعال در زمینه گردشگری استان همدان در این زمینه اقدام کنند.

یاری با بیان اینکه قرار بود کمیته تبلیغات گردشگری همدان با حضور فعالان بخش خصوصی گردشگری همدان تشکیل شود، تاکید کرد: بارها به دلایل مختلف آغاز به کار این کمیته منتفی شد در صورتی که تاثیر بسیاری در زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان می‎تواند داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع تله‎کابین گنجنامه نیز در این کارگروه گفت: مشکل اساسی حوزه گردشگری همدان جذب توریست در نیمه دوم سال است که باید از طریق تبلیغات و برنامه‎ریزی اصولی این مشکل را رفع کنیم.

مصطفی اردستانی عدم معرفی استان همدان در سایر استان‎ها را از دیگر مشکلات بخش گردشگری دانست و گفت: متاسفانه امروز بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری همدان وضعیت مطلوبی نداشته و زیان‌ده شده است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا با ورود استاندار همدان در این زمینه و فعال کردن تبلیغات خارج از استان، این نواقص که هر روز بیشتر به بخش گردشگری آسیب وارد می‎کند را رفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار