ابراهیمیان با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم همواره برای زنده نگه داشتن ایثارگری‌های دلیرمردان این آب و خاک تلاش کنیم گفت: نمایش خیابانی «175» با موضوع دفاع مقدس کاری از گروه نمایش صورتک و انجمن نمایش بسیج هنرمندان واداره ارشاد شهرستان همدان است.
کد خبر: ۴۲۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 25 May 2017
مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان گفت: نمایش خیابانی «175»در همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، فواد ابراهیمیان با اشاره به هدف از انتخاب این نام برای نمایش ۱۷۵ اظهار کرد: نام نمایش ۱۷۵ برگرفته شده از ۱۷۵ شهید غواص دست بسته تفحص شده در عملیات جبهه‌های حق علیه باطل در دوران ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ایران اسلامی است.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم همواره برای زنده نگه داشتن ایثارگری‌های دلیرمردان این آب و خاک تلاش کنیم  گفت: نمایش خیابانی «175» با موضوع دفاع مقدس کاری از گروه نمایش صورتک و انجمن نمایش بسیج هنرمندان واداره ارشاد شهرستان همدان است.

وی به معرفی عوامل این اثر هنری اشاره کردو افزود: مهدی کوثری، وحید نظری، نیما قیاسوند، محمد مرادی بازیگری نمایش ۱۷۵ را برعهده دارند.

مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان همدان  اعلام کرد: نمایش  «175» در پیاده راه جدیدالاحداث بوعلی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار