قریب به ۴۰ پرونده تاکنون گزارش‌شده که تا دو روز آینده تمام تخلفات از سایر شهرستان‌های همدان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 22 May 2017
معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان همدان از تشكيل 40 پرونده تخلف انتخاباتي طي روز گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، سعید گلستانی در خصوص تخلفات انتخاباتی در همدان اظهار کرد: قریب به 40 پرونده تاکنون گزارش شده که تا دو روز آینده تمام تخلفات از سایر شهرستان‌های همدان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تمام پرونده‌هایی که تشکیل شده جریمه‌هایی در نظر گرفته شده است، افزود: بخش اعظم پرونده‌ها مربوط به تبلیغات انتخاباتی بوده که برای آنها جرائمی همچون شلاق، حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در خصوص اعلام اولیه و نتایج به دست آمده انتخابات، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برنده اصلی انتخابات نظام و ملت است، فرقی نمی‌کند که چه کسی پیروز میدان است فقط باید فرد منتخب به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند.

وی با بیان اینکه منتخب مردم باید در راستای خدمت به مردم تمام تلاش خود را انجام داده و از هیچ کوششی دریغ نورزد، خاطرنشان کرد: باید با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای رهبری در راستای سربلندی نظام گام‌های موثری برداریم.

گلستانی با اشاره به اینکه برنده و بازنده انتخابات برای ما مهم نیست و فرقی نمی‌کند که از چه گروه و جناحی پیروز میدان باشد، افزود: مهم تحقق وعده‌های انتخاباتی است که به مردم داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار