گردان گفت: نخستین شهرک صنفی کشور در زیرمجموعه شهرک صنعتی همدان ایجاد شد که قبلاً چنین موردی در کشور وجود نداشت و سیاست‌های وزارت صنعت به ما کمک کرد تا کار را به‌صورت منسجم با انجام کارهای زیربنایی انجام دهیم.
کد خبر: ۴۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 20 April 2017
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: همدان الگوی راه اندازی شهرک های صنفی_ صنعتی در کشور شد.

به گزارش تسنیم, کیوان گردان در اجلاس ماهانه اصناف همدان اظهار داشت: حوزه توزیع که از ارکان اصلی سیاست تولید و اقتصاد مقاومتی و شعار سال است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد چرا که بخش زیادی از تولیدات کارخانجات به فروش نمی‌رسد.

گردان گفت: مجوز sbx که اصناف همدان امسال موفق به دریافت آن شدند  مقرر بود در دو الی سه سال آینده در این مسیر محقق شود و این موضوع در مسیر نظام پیمانکاری تدوین شده است.

وی عنوان کرد: توانمند‌سازی واحدهای کوچک در این نظام دنبال می‌شود و با توجه به اینکه ستادی در راستای این سیاست شکل می‌گیرد باید نگاه جدی‌تری به این امر داشته باشیم و خوشبختانه حوزه توزیع در همدان تا کنون موفق بوده است.

گردان گفت: نخستین شهرک صنفی کشور در زیر مجموعه شهرک صنعتی همدان ایجاد شد که قبلا چنین موردی در کشور وجود نداشت و سیاست‌های وزارت صنعت به ما کمک کرد تا کار را به صورت منسجم با انجام کارهای زیربنایی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: یک سال کارهای زیربنایی انجام گرفت چرا که قوانین استقرار صنوف در شهرک‌های صنعتی وجود نداشت که مسائل آن رفع شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان اظهار داشت: امروز این مدل در کشور در شهرهای قم, گیلان, سیرجان, رشت و اصفهان انجام شده و همدان زمینه گذاری خوبی را برای استقرار صنوف انجام داد تا تولید و توزیع را در کنار هم نگه دارند.

گردان افزود: امیدواریم دو صنف بنک داران و لوازم خانگی که بیش از 50 واحد لوازم خانگی که قطعه زمین به آنها واگذار شد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در 25 ناحیه و شهرک صنعتی امکان واگذاری زمین فراهم است و امکانات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت و سایر زیرساخت‌های لازم تدارک دیده شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند با تحویل گرفتن زمین موردنظر، نسبت به احداث واحد تولیدی خود اقدام کنند.

گردان اظهار داشت: با اجرای این طرح مواردی چون رفع مشکلات ترافیکی, ایجاد زمینه گردشگری و مستحکم شدن صنوف در همدان را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار