معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تأکید بر اینکه کارگروه ویژه‌فضای مجازی در زمان قبل از انتخابات فعال است و مسؤولیت آن را پلیس فتا برعهده‌گرفته دارد، خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت روزانه گزارشات خود را در این زمینه به ما ارسال می‌کند.
کد خبر: ۴۰۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 15 April 2017
معاون اجتماعي و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از تشکیل کارگروه «ویژه فضای مجازی» قبل ازانتخابات خبر داد و گفت: تاکنون دو گزارش تخلف انتخاباتي ارسال شده که با آنها برخورد لازم صورت گرفته است.

به گزارش فارس؛سعید گلستانی با بیان اینکه قوه قضاییه با تشکیل کارگروه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دو سطح شوراهای شهر و ریاست جمهوری شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: رصد تبلیغات زودهنگام توسط نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و مسوولان مربوطه برای برخورد با آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از صلاحیت کاندیداها جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا موارد تخلفات انتخاباتی به آنها گوشزد شود، افزود: در این خصوص تمام نامزدها توجیه می‌شوند و موارد تخلف به آنها یادآوری خواهد شد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تاکید بر اینکه کارگروه ویژه‌‌ فضای مجازی در زمان قبل از انتخابات فعال است و مسوولیت آن را پلیس فتا برعهده دارد، خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت روزانه گزارشات خود را در این زمینه به ما ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با تبلیغات زودهنگام نامزدها با جدیت برخورد می‌شود، یادآور شد: طی جلسه‌ای با مطبوعات استان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات پیش‌ رو، حد و مرزها در آن اعلام شد.

گلستانی گفت: در این جلسه نحوه فعالیت رسانه‌ها در زمان انتخابات یادآوری شد تا در زمان انتخابات با مشکلی مواجه نشوند.

*هیچ پرونده قضایی تاکنون تشکیل نشده است

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ پرونده قضایی در خصوص مسائل انتخاباتی به مرکز ارجاع نشده است، افزود: فقط دو مورد گزارش به ما ارسال شده که با آنها برخورد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به زمان نزدیکی فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها، گفت: از کاندیدهای تقاضا می‌شود تا از تخریب و افترا به رقیب انتخاباتی خود پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه افشای اسرار دیگران می‌تواند منجر به تشکیل پرونده و شاکی خصوصی شود، یادآور شد: افراد می‌تواند از فردی که به او افترا زده شکایت کرده و پرونده‌ای را در این خصوص تشکیل دهند که ممکن است منجر به محکومیت طرف مقابل شود.

گلستانی با دعوت مردم به شرکت در انتخابات پرشور شورای شهر و ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: وحدت بین افراد می‌تواند دشمن را از نقشه‌های شوم خود ناامید کرده و ما را به هدف نزدیک‌ سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار