امام‌جمعه نهاوند گفت: حمله یک طرفه آمریکا به سوریه بدون مجوز و نظر شورای امنیت صورت گرفت که این توهینی آشکار به این نهاد بین‌المللی است.
کد خبر: ۴۰۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 15 April 2017
امام جمعه نهاوند گفت: حمله یک طرفه آمریکا به سوریه بدون مجوز و نظر شورای امنیت صورت گرفت که این توهینی آشکار به این نهاد بین المللی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: آمریکا به بهانه حمله شیمیایی صورت گرفته به سوریه بدون مجوز از سازمان ملل و شورای امنیت به این کشور حمله کرد که همه آنرا محکوم کردند و این نمونه ای از سیاستهای رئیس جمهوری است که الفبای سیاست را نمی داند.

وی گفت: آمریکا نمونه این اقدامات را در افغانستان و عراق انجام داد و میلیاردها دلار خرج کرد اما به هیچ چیزی نرسید و فقط مردم بی گناه را به خاک و خون کشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: در 2 انتخابات آینده باید مردم حضور حداکثری داشته باشند و علاوه بر آن نیز انتخاب اصلح با حفظ وحدت و جلوگیری از تخریب را مد نظر قرار دهند.

وی با انتقاد از نبود شرایط خاص برای نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ثبت نام های بی ضابطه برای انتخابات ریاست جمهوری موجب ناراحتی همه شده است که با ایجاد ساز و کار مناسب باید زمینه ای فراهم شود تا همه داوطلب ریاست جمهوری نباشند.

امام جمعه نهاوند با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف گفت: امسال یک هزار و 800 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که بیش از 65 درصد آنها را جوانان تشکیل دادند و این بهترین برنامه ای است که می تواند جوانان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار