مدیر آموزش وپرورش شهرستان رزن گفت: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رزن تامین سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه را عهده‌دار شدند.
کد خبر: ۴۰۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 09 April 2017
مدیر آموزش وپرورش شهرستان رزن گفت: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رزن تامین سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه را عهده‌دار شدند.

به گزارش مهر، مرتضی بختیاری در همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان رزن ایجاد فضاهای آموزشی مناسب را یکی ازعوامل موثر در ارتقاءکیفیت آموزش عنوان کرد وگفت: خیرین مدرسه ساز به ارتقا دانش و سطح علمی دانش آموزان توجه دارند.

وی بابیان اینکه قدرت در دانایی و ارتقا علمی است، عنوان کرد: تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز از جمله ثمرات و برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است.  

مرتضی بختیاری شفیع با اشاره به اینکه طی سال گذشته کمک های مالی بسیاری توسط خیرین صورت گرفته است، اظهار داشت: تعهدات خیرین مدرسه ساز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان رزن افزون بر ۵۱۷میلیون تومان بود که بیش از ۷۵درصد تعهدات محقق شد.  

وی آموزش و پرورش را یک نهاد فرهنگ ساز و انسان ساز معرفی کرد و گفت: سرمایه گذاری در مدارس به طور حتم نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.  

بختیاری شفیع با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان رزن توسط خیرین تعهد شده است، افزود: خیرین احداث ۲ واحد آموزشی و نصب سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه را عهده دار شدند.  

بختیاری شفیع یادآور شد: طی تعطیلات نوروزی در۲ آموزشگاه شهرستان رزن و از ۲۸اسفند ماه گذشته تا ۱۲فروردین ماه امسال اعتکاف علمی با حضور دانش آموزان برگزار شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار