معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان از اجرایی شدن فاز دوم تقاطع غیرهمسطح فرهنگیان (پل غدیر) با 25 میلیارد تومان اعتبارخبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 28 May 2015

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح فرهنگیان (پل غدیر) با 25 میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.

به گزارش فارس ، موسی رسولی در شورای ترافیک همدان اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع فرهنگیان در سال 85 بر اساس تصویب کمیسیون ماده 5 و طرح تفصیلی شهر همدان شروع شد و فاز اول آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه این پل دومین تقاطع در شهر همدان بود، عنوان کرد: این پل بعد از انقلاب به عنوان ایده نو و جدید اجرایی شد که در آن زمان برخی از دستگاه‌های اجرایی همدان با آن مشکل داشتند و مورد مخالفت واقع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: امروز که فاز اول این پل شامل محور چهارخطه اصلی و کنارگذرها زیر بار ترافیکی رفته، برای ادامه کار فاز دوم پروژه شامل یک رمپ غیرهمسطح از سمت شمال به غرب و ورودی شهرک فرهنگیان در دست اجرا قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بر اساس برآورد انجام شده برای اجرای فاز دوم پل فرهنگیان 20 تا 25 میلیارد تومان اعتبار لازم است و زمان اجرای پروژه 17 ماه پیش‌بینی شده است.

رسولی با اشاره به اجرای تقاطع غیرهمسطح در میدان سپاه همدان گفت: به سبب قرار گرفتن تأسیسات اصلی شهر از جمله شبکه انتقال فاضلاب شهر در این محدوده احداث زیرگذر ممکن نبود و به همین دلیل دو محور روگذر انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار