مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: در تأمین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و میوه سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.
کد خبر: ۳۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 15 March 2017
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از عرضه میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال در روز 26 اسفندماه خبر داد.

به گزارش فارس؛ رضا عباسی با بیان اینکه روز 26 اسفندماه عرضه میوه تنظیم بازار با نرخ دولتی در استان آغاز می‌شود، افزود: میوه تنظیم بازار شامل سیب و پرتقال است که با توجه به تصمیم کمیته راهبری استان همدان با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از عرضه محصول سیب و پرتقال به بازار،  تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کننده است افزود: تامین میوه مورد نیاز بازار مد نظر دولت نیست بلکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف  تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: در تأمین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و میوه سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه در طرح تنظیم بازار نمی‌تواند با قیمت میوه در بازار تفاوت چشمگیری داشته باشد افزود: قیمت محصول سیب و پرتقال روز پنجشنبه همزمان با آغاز توزیع توسط کمیته راهبری طرح که استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان‌ها در آن عضویت دارند تصویب شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

عباسی در پایان سخنانش گفت: 160 مرکز عرضه میوه در استان مشخص شده است که مردم می‌توانند نسبت به خریداری میوه شب عید از این مراکز اقدام کنند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار