مسئول فوریتهای پزشکی نهاوند گفت: در سانحه رانندگی که در کیلومتر 15 محور نهاوند به بروجرد اتفاق افتاد به علت واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند .
کد خبر: ۲۶۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 30 July 2016
مسئول فوریتهای پزشکی نهاوند گفت: در سانحه رانندگی که در کیلومتر 15 محور نهاوند به بروجرد اتفاق افتاد به علت واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، احمد کیانی افزود: این سانحه حوالی ساعت 23 شب پنج شنبه گذشته بوقوع پیوست که در اثر آن سرهنگ مسعود یوسفوند معاونت فرهنگ ترافیک استان البرز که راننده خودرو بود، کشته و پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو مجروح شدند .

وی افزود: مجروحان این سانحه که همسر و فرزندان راننده می باشند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل و تحت مداوا قرار گرفت که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

وی افزود: این محور که از آن برای عبور به مناطق جنوبی کشور استفاده می شود یکی از راههای پرترافیک شهرستان می باشد که سالانه تصادفات زیادی در آن به وقع می پیوند.
محورهای ارتباطی شهرستان نهاوند شامل محور ارتباطی نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند به بروجرد و آورزمان از جمله مسیرهای حادثه خیز و پرتردد استان همدان می باشد که سالانه دهها حادثه تصادف خونین و منجر به فوت در آنها رخ می دهد

در این راهها ، نقاط حادثه خیزی مانند سه راهی شعبان در جاده نهاوند به بروجرد ، محور نهاوند به آورزمان در جاده ملایر ، سه راهی دهفول ، مسیر روستایی دهفول به فارسبان و گردنه برزول از مهمترین نقاط حادثه خیز شهرستان می باشد که سالانه دهها نفر را به کام مرگ می کشد.

از جمله حوادث جاده ای یک ماه گذشته در محورهای ارتباطی نهاوند می توان به وقوع سه تصادف در محورهای نهاوند به آورزمان با سه مجروح ، واژگونی یک دستگاه سواری با یک کشته در گردنه برزول و وقوع تصادف در محور روستایی فارسبان با دو کشته و همچنین یک تصادف در محور نهاوند به کرمانشاه با یک کشته اشاره نمود.

شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر غرب به مرکز کشور از محورهای پرتردد استان همدان می باشد

محمد تقی شهبازی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با ایرنا در این ارتباط گفت: شهرستان نهاوند به علت واقع شدن در مسیر ارتباطی غرب به مرکز و جنوب کشور از محورهای پرترافیک استان می باشد که لازم است تجهیزات و پایگاههای امدادی بیشتری در آن مستقر شود .

وی گفت: در حال حاضر در این شهرستان یک پایگاه دائم امداد جاده ای هلال احمر در منطقه فیروزان نهاوند واقع در کیلومتر 30 جاده نهاوند به کرمانشاه مستقر می باشد که با توجه به گستردگی جاده ها و محورهای روستایی که اغلب با حضور تیمهای امدادی این جمعیت همراه می شود نیاز به احداث یک پایگاه امداد جاده ای دیگر در مسیر سه راهی نهاوند به نورآباد که در زمستان با حوادث حاده ای زیادی روبرو می شود وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 50 کیلومتر از جاده های ارتباطی از غرب تا شرق نهاوند در حوزه استحفاظی شهرستان قرار دارند لذا در صورت وقوع حادثه در مسیر شرقی نهاوند اعزام آمبولانسهای هلال احمر که در مسیر غربی شهرستان قرار دارد به سرعت عملیاتی نمی شود که بر این اساس لازم است پایگاه امدادی موقت واقع در مسیر قلعه قباد به پایگاه دائمی تبدیل شود .

در حال حاضر نزدیک به 600 کیلومتر راه آسفالته در این شهرستان وجود دارد که 60 کیلومتر آن جزء راههای اصلی و مابقی نیز جزء راههای روستایی می باشد.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار