اگر مدیر بانکی در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذار، تعلل کند و او را به اصطلاح «دنبال نخود سیاه بفرستد»، مخل رونق تولید شده است.
کد خبر: ۲۵۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 12 July 2016
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: اگر مدیر بانکی در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذار، تعلل کند و او را به اصطلاح «دنبال نخود سیاه بفرستد»، مخل رونق تولید شده است.

به گزارش فارس، حسن بهرام‎نیا ظهر امروز در کارگروه رفع موانع تولید در نهاوند با بیان اینکه رونق اقتصادی و تولیدی دغدغه مسؤولان کشور است، اظهار کرد: باید تمام مسؤولان، نخبگان، دانشگاهیان و اهل فن در اجرای برنامه‎های اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نیروی جوان و تحصیلکرده بهره برد، گفت: اگر برای بهره‎گیری از این توان برنامه‎ریزی نکنیم، دشمن از آن به نفع خود استفاده می‎کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به نقش بانک‎ها در رونق تولید و ایجاد اشتغال گفت: اگر مسؤول بانکی در پرداخت تسهیلاتی که حق مردم و سرمایه‎گذار است، تعلل کند و فرد را دنبال نخود سیاه بفرستد، مخل رونق تولید شده است.

وی ادامه داد: بانک می‌تواند برای ارائه تسهیلات به متقاضیان با رعایت موارد قانونی راه را بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از بیکاری روزافزون جوانان هموار کند.

بهرام‎نیا افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی نهاوند که تعطیل شده و یا راکد هستند با پرداخت مبالغی به عنوان سرمایه درگردش می‎توانند دوباره به چرخه تولید بازگردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در جلسه‎ چند روز پیش با برخی مدیران شعبات مرکزی بانک‎های عامل شهرستان، گفته شد پرداخت تسهیلات ازدواج در کمتر از هفت روز در نهاوند عملیاتی می‎شود، گفت: سئوال من این است که آیا سایت ثبت نام تسهیلات ازدواج باز است؟

نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه داد: در برخورد با مسؤولان کم‎کار با هیچ کس تعارفی نداریم و هدف ما خدمت بی‎منت به مردم است.

وی افزود: هر مدیری که نمی‎تواند خود را در خدمت‎رسانی به مردم به این قافله برساند کنار برود تا مردم از وجود مدیر باانگیزه و علاقه‎مند به خدمت بهره ببرند.

بهرام‎نیا با بیان اینکه متأسفانه بانک‎ها در پرداخت تسهیلات آنطور که شایسته است با مراجعان برخورد نمی‎کنند، اظهار کرد: مدیران شعبات بانک‎ها موظفند در ارائه خدمات به مردم، کارمندان خود را توجیه کنند تا ارباب رجوع را ناراضی و ناراحت نکنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مشکلات را می‌توان با اندکی دقت حل کرد، افزود: به عنوان مثال یکی از سرمایه‎گذاران برای دریافت پروانه فعالیت حدود دو سال بین دو دستگاه سرگردان بود که با صرف یک ساعت وقت مشکل او حل شد و به زودی شاهد سرمایه‌گذاری او در این شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس همدلی در بین ادارات را مهم خواند و گفت: در نهاوند همدلی و همزبانی بین دستگاه‌ها و مردم از دیگر مناطق بیشتر است لذا باید مسؤولان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

کریم حمیدوند، فرماندار نهاوند نیز از تشکیل چند جلسه با مدیران بانک‌ها و کارخانجات تعطیل شده و یا راکد در نهاوند خبر داد و گفت: با شناسایی واحدهای صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل و راکد نسبت به معرفی آنها برای تعیین تکلیف در استان اقدامات مناسبی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار