رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پلیس در حال بررسی علت مرگ دختر همدانی است.
کد خبر: ۲۵۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 28 June 2016
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پلیس در حال بررسی علت مرگ دختر همدانی است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا زارعی، با بیان اینکه علت مرگ دختر 24 ساله در حوالی پل نیازمند همچنان در حال بررسی است، افزود: پزشکی قانونی تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر چگونگی فوت او صادر نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مرگ این دختر رها شده در حوالی پل نیازمند مشکوک به نظر می‌رسد، اظهار کرد: پیکر نیمه‌جان این دختر طی هفته گذشته در حوالی پل نیازمند در داخل ماشین خود کشف شد که متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ زارعی در ادامه به کشف جسد خانمی پتو پیچ شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته جسد خانمی پتو پیچ شده در حوالی پل رسالت کشف شد که متاسفانه به علت متلاشی شدن جسد هویت آن تا کنون مشخص نشده است.

وی ادامه داد: جسد این خانم یک هفته پس از مرگش در این مکان کشف شد و متاسفانه به علت اینکه هیچ خانواده‌ای اعلام مفقودی نکرده و پیگیری خاصی در این زمینه نداشته، پلیس آگاهی نیز از هویت این زن هیچ اطلاعی کسب نکرده است.

صارمی، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی نیز در خصوص مرگ مشکوک خانم رها شده در حوالی پل نیازمند گفت: نمونه‌برداری‌های مختلفی از جسد او انجام گرفته و تا روشن شدن نتایج آزمایشات باید منتظر بمانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار