معاون امور عمرانی استاندار همدان از ساخت تقاطع غیر همسطح در جاده ملایر – بروجرد با مشارکت استانداری و اداره کل راه وشهرسازی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 28 June 2016
معاون امور عمرانی استاندار همدان از ساخت تقاطع غیر همسطح در جاده ملایر – بروجرد با مشارکت استانداری و اداره کل راه وشهرسازی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود رضا عراقی در بازدید از طرحهای عمرانی اداره راه ملایر گفت: مطالعات این طرح که با مشارکت استانداری عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح دم سیاه واقع در محور بروجرد را آغاز می کنند.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان بایددر خصوص تملک زمین های مسیر پروژه چهارخطه جوکار- خیرآباد مساعدت لازم را داشته باشند.

پس از برگزاری جلسه مسئولان از طرح چهارخطه ملایر – توره به طول 6/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر6 میلیارد و 700 میلیون تومان بازدید به عمل آورند.

مسئولان روند اجرای مرکز درمانی محله سرجو در شهر ملایر با زمینی به متراژ 205 مترمربع  در 4 طبقه و با اعتبار ی بالغ بر 580 میلیون تومان و دیوار کشی و پوشش کانال محله شمس آباد  ملایربه طول 280 متر و با اعتباری بالغ بر620 میلیون تومان ، طرح های تقاطع غیر همسطح بهشت هاجر با یک دستگاه پل با دهانه 22 متری  به طول 5 کیلومتر و با مبلغ قرارداد 5 میلیارد و 300 میلیون تومان و همچنین چهار خطه سامن – بروجرد به طول 6/3 کیلومتر و با اعتبار 73 میلیارد ریال و اصلاح پیچ سالوک از نقاط پر حادثه  در محور ملایر –خنداب به طول 1/5 کیلومتر و با اعتبار 700 میلیون تومان نیز مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار