پل سطح یک این پروژه از غرب به شرق بوده و پل سطح دوم نیز از جنوب به شمال و از بلوار نیروی انتظامی به سمت بلوار سردار شهید همدانی امتداد دارد
کد خبر: ۲۵۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 27 June 2016
 معاون فنی و عمرانی شهردار همدان گفت: با گذشت چهار ماه از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سردار  شهید همدانی، این پروژه 11 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

به گزارش همدان پرس؛ موسی رسولی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه طی 30 ماه کاری احداث می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر 4 ماه از عملیات اجرایی آن میگذرد که پیشرفت فیزیکی این پروژه 11 درصد است. 

وی با بیان اینکه به طور میانیگن باید ماهانه پروژه 3.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد، افزود: پیشرفت پروژه براساس برنامه‌‌ریزی‌ها بوده و از برنامه‌ها عقب نیستیم و در طی چهار ماه گذشته حدودأ 150 شمع و 4 مورد از فوندانسیون‌ها را کار کرده‌ایم. 

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان در ادامه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای تقاطع غیر همسطح میدان سپاه را 43 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: تاکنون 6 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است. 

وی اضافه کرد: تمام بودجه احداث این پروژه را شهرداری همدان تأمین خواهد کرد که 40 درصد اعتبارات آن از منابع داخلی و 60 درصد نیز به صورت تهاتر ملک با پیمانکار حساب می‌شود. 

رسولی با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه از نوع روگذر است، عنوان کرد: پل سطح یک این پروژه از غرب به شرق بوده و  پل سطح دوم نیز از جنوب به شمال و از بلوار نیروی انتظامی به سمت بلوار سردار شهید همدانی امتداد دارد. 

وی بیان کرد: پل سطح دوم دو طرفه است که باندی با سه خط عبور هر کدام به طول 600 متر دارد که 270 متر از آن رمپ و 230 متر نیز عرشه پل است. 

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان در ادامه با اشاره اینکه در این پروژه پل سطح سه نیز طراحی شده است، ابراز داشت: پل سطح سه از بلوار بدیع الزمان به سمت بلوار نیروی انتظامی امتداد دارد که عرض آن 10 با دو خط عبوری است. 

وی اضافه کرد: طول پل سطح سه این پروژه 950 متر است که در این طرح 2 دور برگردان غیر همسطح پیش بینی شده که دور برگردان نخست روبروی ترمینال روستایی و دوربرگردان دوم نیز در بلوار سید جمال اجرا می‌شود.

رسولی در پایان با اشاره به اینکه در طراحی پروژه تقاطع غیر همسطح مانعی وجود ندارد، گفت: پروژه به گونه‌ای طراحی شده که خودروهای عبوری از روی پل به داخل محوطه سپاه انصارالحسین(ع) دیدی ندارد و اگر هم باشد برای جلوگیری از دید در این محیط پیش بینی‌های لازم انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار