فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در سه عملیات مشترک و دستگیری ۴ قاچاقچی در ۴۸ ساعته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 26 June 2016
 فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در سه عملیات مشترک و دستگیری ۴ قاچاقچی در ۴۸ ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش مهر،  سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فرد قاچاقچی با هویت معلوم قصد دارد مواد مخدر  را با استفاده از شگردهای پیچیده از استان های جنوبی کشور به استان همدان وارد و در بین قاچاقچیان خرد توزیع کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده طی یک عملیات برنامه ریزی شده و هدفمند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار این فرد که در حال انتقال یک محموله ۲۰ کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان بود دستگیر و مواد مخدر در جاساز حرفه ای خودرو تریلی کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سردار مهدیان نسب بیان داشت: در عملیات مشترک دیگر که با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان صورت گرفت ماموران موفق شدند ۵۰ کیلوگرم تریاک را که در داخل خودرو نیسان جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی  را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک که در داخل تاج خودرو خاور جاسازی شده بود از توفیقاتی بود که با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ۴۸ ساعت گذشته کسب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در این سه عملیات که با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت، ۱۱۰ کیلو گرم تریاک کشف، ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار