فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 18 June 2016
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمد معصومی، از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته عوامل ایست و بازرسی کالای قاچاق شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محورهای عبوری حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از توقف خودرو مأموران اقدام به کنترل مدارک راننده و خودرو کردند، افزود: خودرو به منظور بررسی بیشتر و دقیق‌تر به مقر مبارزه با کالای قاچاق دلالت شد و مورد بررسی دقیق و تخصصی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه راننده خودرو اهل و ساکن شهرستان‌های مرزی غرب کشور بود، ادامه داد: این قاچاقچی به طرز ماهرانه اقدام به جاسازی 307 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در قسمت‌های درب، بدنه، کف و کپسول گاز خودرو کرده که با هوشیاری و کنترل دقیق مأموران این محموله کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق 3 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده از این قاچاقچی مشخص شد این محموله از شهرستان پاوه به مقصد بازار همدان بارگیری شده است.

معصومی خاطرنشان کرد: طبق استعلام به عمل آمده، این قاچاقچی حرفه‌ای دارای سوابق متعددی در حمل کالای قاچاق در استان‌های هرمزگان، تهران و شهرهای مرزی غرب کشور است که پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی اعزام شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به مبارزه شبانه‌روزی با این پدیده شوم و افراد سودجو، حمایت از تولید داخلی را وظیفه همگانی دانست و گفت: خرید و فروش کالای قاچاق باید به عنوان یک ضد ارزش نهادینه شود.

وی در پایان سخنانش افزود: همه باید در سال اقتصادی مقاومتی با پرهیز از مصرف کالای قاچاق به رونق بخش تولید کشور کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار