دانشگاه علوم پزشکی همدان :بیماران قلبی،تنفسی، کودکان و افراد مسن در فضاهای باز تردد نکنند.
کد خبر: ۲۴۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 18 June 2016
دانشگاه علوم پزشکی همدان :بیماران قلبی،تنفسی، کودکان و افراد مسن در فضاهای باز تردد نکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان همدان  از دیروز با انتشار اطلاعیه ای ازورود ریزگردها از مرزهای غربی به آسمان شهرهای استان خبر داد.

مقادیر آلاینده مذکور در شرایط فعلی و هوای تنفسی بالاتر از حد مجاز بوده و هوای شهرهای استان درشرایط نا سالم قرار دارد.

در این اطلاعیه آمده است: برای حفظ سلامتی هم استانی های گرامی توصیه می شود از انجام فعالیت بدنی به ویژه پیاده روی تند و دویدن در فضای باز و همچنین کوهنوردی پرهیز کرده و از نشستن در پارک و فضاهای روباز تفریحی خودداری کنند.

درادامه این اطلاعیه توصیه شده از تردد افراد مسن، بیماران قلبی ـ تنفسی، زنان باردار و کودکان در خارج از منزل و محل کارجلوگیری شود.

همچنین دراین  اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره ورود ریزگردها به استان هشدار داده و محدودیت ها و قرار گرفتن در فضاهای سربسته که جریان هوای کمتری در آن برقرار است تا پایان وضعیت موجود مورد توجه باشد و نیز استعمال مواد دخانی در هوای ناسالم برشدت عوارض ریزگردها تاثیر گذار بوده و برای کاستن از عوارض مربوطه از استعمال آنها خودداری کنید. 

این اطلاعیه می افزاید: پنجره های مشرف به فضای باز را بسته نگه دارید وتا زمان ممکن از کولر های آبی استفاده نکنید و نوشیدن شیر و مایعات اثرات سوء ریزگردها را کاهش خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار