فردی که با یکدستگاه پژو پرشیا قصد انتقال یک محموله کالای تاریخ گذشته را داشت در شهرستان بهار دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 15 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: فردی که با یکدستگاه پژو پرشیا قصد انتقال یک محموله کالای تاریخ گذشته را داشت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جمشید باقری اظهار کرد: ماموران انتظامی بهار به راننده یکدستگاه خودروی پژو پارس حامل کنسرویجات مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: پس از توقیف و رصد خودروی این فرد متخلف متوجه انواع کنسرو تاریخ مصرف گذشته در داخل این وسیله نقلیه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی از این خودرو یک دستگاه درج و چاپ تاریخ بر روی محصول کشف شد که گویا متهم قصد ثبت تاریخ مصرف جدید بر روی فرآوردهای غذایی و عرضه آن در سطح بازار را داشته است.

فرمانده انتظامی بهار بیان کرد: این فرد دو نوبت اقدام به جابجایی و فروش محصولات تاریخ مصرف گذشته کرده بود که در نوبت سوم در دام پلیس افتاد.

وی اقلام تاریخ مصرف گذشته کشف شده را شامل 56 قوطی رب گوجه فرنگی، عسل، لواشک و دیگر کالاهای مصرفی ذکر کرد.

باقری افزود: راننده 55 ساله و سابقه دار پژو پرشیا دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی اضافه کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی محل خرید این کالاهای تاریخ مصرف گذشته و برخورد با دیگر عوامل دخیل در عرضه کالای فاسد ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند همچنین پیشنهاد و انتقادهای سازنده خود را به سامانه 197 ارائه دهند.

** بازرسی از واحدهای صنفی بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از بازرسی محسوس و نامحسوس پلیس از 160 واحد صنفی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ باقری یاداوری کرد: 96 واحد صنفی متقاضی طبخ و عرضه غذا در ماه مبارک رمضان بودند که تنها به 70 واحد مجوز داده شد و به مابقی آنها به علت سابقه منفی عرضه مواد غذایی در ماه رمضان سال گذشته مجوزی داده نشد.

وی بیان کرد: یک هزار و 520 بازرسی محسوس و نامحسوس از صنوف شهرستان بهار صورت گرفت که 28 واحد صنفی تذکر گرفته و مجوز فعالیت پنج واحد صنفی در ماه مبارک رمضان باطل شد و دو واحد پلمپ شدند.

شهرستان بهار در مسیر استانهای کرمانشاه و سنندج و در 15 کیلومتری شهر همدان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار