طبق مصوبات، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر اولویت نخست در اجرای پروژه های شهرداری همدان طی سال جاری است.
کد خبر: ۲۴۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 15 June 2016
 سخنگوی شورای شهر همدان گفت: طبق مصوبات، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر اولویت نخست در اجرای پروژه های شهرداری همدان طی سال جاری است.

به گزارش مهر، کامران گردان در حاشیه برگزاری جلسه در صحن شورا در جمع خبرنگاران افزد: با توجه به تاکید اعضای شورا و تقاضاها و خواسته های شهروندان، بازدیدهایی از معابر شهر انجام و در نهایت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر در اولویت نخست برنامه های سال جاری شهرداری قرار گرفت.

گردان اضافه کرد: بر این اساس نیاز به لکه گیری آسفالت معابر در ۹ بند برای سال جاری مصوب شد که از جمله موارد آن در نظر گرفتن خواسته شهروندان در امر مرمت، لکه گیری و آسفالت معابر، داشتن مسئول و متولی خاص برای پاسخگو بودن در امور آسفالت، لزوم توجه به کمیت آسفالت و پرداختن به کیفیت آن و برخورداری قدرت نظارت کافی و لازم ناظران و مسئولان فنی در مناطق است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات بعدی وجود ناظر فنی آسفالت الزامی است، اضافه کرد: بر اساس این مصوبه برای جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی و متضرر شدن شهروندان به دلیل حفاری های بدون برنامه، هماهنگی لازم با دستگاههای خدمات رسان انجام می شود.

سخنگوی شورای شهر همدان افزود: در صورت ضرورت باید اداره یا واحدی برای امرآسفالت در ستاد و مناطق شهرداری بدون اضافه کردن نیروی انسانی شکل گیرد.

وی همچنین از مصوبه اعمال تخفیف ۲۰ درصدی پرداخت عوارض و جریمه پروانه ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به اخذ پروانه و پرداخت عوارض، افرادی که عوارض و جرایم خود را تا ۳۱ شهریورماه نقدی پرداخت کنند از تخفیف برخوردار خواهند شد.

گردان با بیان اینکه تخفیف این مصوبه برای مبالغ تقسیطی لحاظ نمی شود، اضافه کرد: برای عوارض پروانه ساختمانی عموم شهروندان و عوارض کسب و بهای خدمات ۲۰ درصد تخفیف لحاظ می شود.

وی اظهار کرد: همچنین بر اساس این مصوبه برای جرایم مربوط به ماده ۱۰۰ (اضافه بنا) پس از پرداخت کامل جریمه ۲۰ درصد تخفیف اعمال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار