دمای هوای شبانه همدان دو درجه سانتیگراد و دمای هوای روزنامه آن سه درجه سانتیگراد کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۴۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 14 June 2016
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای شبانه همدان دو درجه سانتیگراد و دمای هوای روزنامه آن سه درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر پیرتاج با بیان اینکه پس از رعد و برق و بارش باران دمای هوای همدان کاهش یافته، اظهار کرد: در برخی از شهرستان‌ها شاهد کاهش چهار درجه دمای هوا در روزهای اخیر بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دیشب دمای هوای همدان به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، افزود: دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته به 24 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز قبلش سه درجه سانتیگراد کاهش داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان با تأکید بر اینکه خنک‌ترین نقطه استان طی شب گذشته رزن با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است، تصریح کرد: گرمترین نقطه همدان نیز در روز گذشته قهاوند با 30 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

این مسؤول با بیان اینکه 11 میلی‌متر بارندگی برای همدان و 13 میلی‌متر برای شهرستان بهار ثبت شده است، ادامه داد:‌ در سایر نقاط استان بارندگی رخ نداده و تنها در کبودراهنگ شاهد یک میلی‌متر بارش بودیم.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه بعدازظهر نیز گاهی سرعت باد افزایش خواهد یافت، گفت:‌ احتمال رگبار باران نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان پیش‌بینی‌ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار