فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر برخورد جدی به‌کارگیری مشمولان غایب خدمت سربازی در واحدهای تولید، تصریح کرد: در بازدیدهای اولیه این واحدها مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۲۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 13 June 2016
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 368 میلیارد ریال کالای قاچاق گمرکی در استان همدان کشف و ثبت شد.

به‌گزارش ایسنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب دوشنبه 24 خرداد در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: خوشبختانه با هم‌افزایی که در استان وجود دارد، در کشف پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان افزایش 100 درصدی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه 29 باند قاچاق کالا و ارز در استان همدان منهدم شده است، تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان تحت کنترل قرار دارد و یکی از اولویت‌های استان در سال‌جاری برخورد با عرضه قاچاق کالا است.

وی افزود: کنترل در سط عرضه کالاهای فرهنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و قاچاق وسایل گمرکی از اولویت‌های امسال  نیروی انتظامی استان است.

مهدیان‌نسب اظهار کرد: در ورودی شهید زارعی نیازمند نصب سیستم پلاک‌خوان به منظور شناسایی و اخذ سوابق خودروهای حامل کالای قاچاق هستیم به‌طوریکه نصب این سیستم می‌تواند در مأموریت‌های نیروی انتظامی موثر باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه عنوان کرد: به کمک واحدهای متولی قصد داریم مأموریت‌ها را به صورت شهرستانی پیگیری کنیم.

افزایش 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق

وی از افزایش 34 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در برخورد و مبارزه با کالای قاچاق به‌صورت جهادی وارد شده به طوریکه 2 ایستگاه ایست بازرسی استان که غیرفعال شده بود، مجدد فعال کرده است.

مهدیان‌نسب یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک، آن را با فوریت‌های 110 و یا سامانه 197 درمیان بگذارند.

برخورد جدی با واحدهای تولیدی در به‌کارگیری مشمولان غایب خدمت سربازی

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به قانون مشمولان غایب نظام وظیفه سربازی، اظهار کرد: امسال روش دستگیری و خرید خدمت سربازی مشمولان غایب براساس قانون بودجه سال 95 در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر برخورد جدی به‌کارگیری مشمولان غایب خدمت سربازی در واحدهای تولیدی، تصریح کرد: در بازدیدهای اولیه این واحدها مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار