فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از توقیف یک دستگاه خودرو با خلافی 33 میلیون ریال توسط مأموران راهور این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 11 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از توقیف یک دستگاه خودرو با خلافی 33 میلیون ریال توسط مأموران راهور این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمدعلی محمدی اظهار کرد: طی دو هفته گذشته طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال توسط عوامل راهور شهرستان کبودراهنگ به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح‌ها تعداد هفت دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال توسط مأموران راهور شهرستان کبودراهنگ توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: بیشترین مبلغ خلافی پرداخت نشده مربوط به یک دستگاه زانتیا با 33 میلیون ریال بود.

وی با بیان اینکه این خودروها برابر قانون توقیف و توسط عوامل راهنمایی و رانندگی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند، خواستار توجه به این امر شد.

محمدی با اشاره به برخورد با روزه‎خواری در ملأ عام در ماه مبارک رمضان گفت: مجموعه انتظامی شهرستان با افرادی که حرمت این ماه عزیز و بزرگ را حفظ نکنند برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به تقویت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه مبارک در سطح شهرستان، از افزایش گشت‎زنی پلیس در این ایام به منظور تأمین امنیت و آسایش شهروندان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنانش گفت: به منظور راحتی حال مسافران نیز چند واحد صنفی برای ارائه خدمات مشخص شده که البته باید با رعایت اصل پوشش و استتار نسبت به ارائه خدمات اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار