تعریض گردنه اسدآباد به طول 9 هزار و 300 متر در حال اجراست.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 11 June 2016
رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از پیشرفت 35 درصدی پروژه تعریض گردنه اسدآباد خبر داد.

به گزارش فارس، ساسان رستمی در خصوص پروژه‌هایی که در حال حاضر در شهرستان به صورت پیمانی در حال اجراست، اظهار کرد: تعریض گردنه اسدآباد به طول 9 هزار و 300 متر در حال اجراست.

وی گفت: در این طرح قرار است به عرض محور گردنه تقریباً 10 متر اضافه ‌شود که برای این پروژه اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مدت اجرای این پروژه 18 ماه است، افزود: قرار است تعریض طول محور گردنه اسدآباد از 17 متر به 27 متر برسد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 35 درصد است.

وی ادامه داد: تکمیل زیرگذر «بادخوره» با 80 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شده و 20 درصد از تکمیل این زیرگذر باقی مانده است.

رستمی با بیان اینکه روکش آسفالت از سه‌راهی اسدآباد ـ کنگاور به سمت موسی‌آباد به طول هفت کیلومتر با اعتبار 600 میلیون تومان در حال اجراست، گفت: روکش آسفالت آجین به سمت گنبله تقریبا به طول هفت کیلومتر با اعتبار 550 تا 600 میلیون تومان نیز در حال انجام است.

وی در خصوص فعالیت‌های امانی اداره راه و شهرسازی اسدآباد با ماشین‌آلات و نیروهای اداره، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی محورها با استفاده از تعریض شانه‌سازی در روستاهای دهگلان، موسی‌آباد، نصرت‌آباد، قاسم‌آباد، لک‌لک، هودرج و... انجام شده است.

رستمی تصریح کرد: نصب گاردریل یا ایمن‌سازی پل‌هایی که ارتفاع زیاد دارند، اجرای آسفالت رکلاژی از آقاجان بلاغی به سمت سمیران، لکه‌گیری، درزگیری و نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد در حال انجام است.

وی افزود: رکلاژ راه‌های شنی در روستاهای اشترجین، گوانلو، سیاه‌گله به سوتپه و اصلاح شانه‌سازی راه‌های آسفالته در حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد انجام می‌شود.

این مسؤول در خصوص واحدهای مساکن مهر در شهرستان اسدآباد گفت: از 3 هزار و 313 واحد مسکن مهر در اسدآباد، برای 2 هزار و 802 کارت اقساط صادر شده و امسال اولویت کاری برای این مساکن صدور سند تفکیکی برای هر طبقه است.

وی با بیان اینکه در اسدآباد 114 هکتار بافت فرسوده وجود دارد و فقط کارهای مطالعاتی آن انجام شده است، یادآور شد: نقشه بازسازی بافت فرسوده تهیه و به شهرداری ابلاغ شده که برای این کار وام 14 درصدی در اختیار مردم شهرستان قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار