فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف چهار محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 350 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 11 June 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف چهار محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 350 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان حين کنترل خودروهاي عبوري در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعی استان موفق شدند 2 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

وی افزود: طی دو عملیات مذکور دو دستگاه خودرو کامیون توقیف و رانندگان این خودروها به علت حمل کالای قاچاق بدون مجوز گمرکی دستگیر شدند.

مهدیان‌نسب تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از دو خودرو مذکور 135 حلقه لاستيک خودروهاي سبک و سنگين به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

وی در ادامه گفت: در پی اخبار و اطلاعاتي در خصوص دپوي کالای قاچاق در شهرستان همدان، بررسي این موضوع نیز در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت که به دنبال تحقیقات صورت گرفته دو محل مذکور شناسایی شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل های یاد شده تعداد سه دستگاه موتورسيکلت 1000 و 450 سي‌سي همچنین دو کارتن 3 کيلوگرمي به همراه تعداد  707 بسته انواع شکلات خارجي فاقد مجوز گمرکي کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند که ارزش تقریبی این کالاها 550 میلیون ریال برآورد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي استان همدان در پایان بيان کرد: در خصوص کشفیات مذکور پرونده تشکيل و به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار