فردی که تصاویر شخصی شهروند همدانی را با الفاظی زشت در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 10 June 2016
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: فردی که تصاویر شخصی شهروند همدانی را با الفاظی زشت در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر امینی بیان کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر شخصی همراه با کلمات زشت ودر فضای مجازی خبر داد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد ناشناسی تصاویر شاکیه را با درج الفاظی رکیک ویرایش کرده و همراه با شماره تلفن وی در چندین گروه تلگرامی انتشار داده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان اظهار کرد: این اقدام نادرست موجب تماسهای مکرر و مزاحمتهای طولانی برای شاکیه شده است.

سرهنگ امینی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، فردی با هویت معلوم شناسایی، و پس از دریافت دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی گفت: متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و در بازجویی های فنی عنوان کرد تصاویر شخصی شاکیه را یکی از دوستان در اختیار وی برای انتشار در فضای تلگرام در اختیار او قرار داده است.

وی افزود: دوست متهم بعلت کینه و با انگیزه انتقام گیری اقدام به قرار دادن تصاویر شخصی شاکیه در اختیار دوست خود کرده و متهم نیز در اقدامی نادرست این تصاویر را در گروههای مختلف تلگرامی انتشار داده است.

رئیس پلیس فتا همدان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به قسمت گزارش مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 0812182674 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار