بفرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ گفت: ديهي است معذوراتي مانند بيماري و مسافرت مجوز روزه‌خواري در انذار عمومي نيست و در حوزه درون‌شهري و برون‌شهري رستوران‌ها و اغذيه‌فروشي‌هاي مشخصي براي اين‌گونه اشخاص درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۴۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 08 June 2016
فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ گفت: پليس به صورت قاطع با هنجارشکنان و کساني که حرمت ماه رمضان را نگه ندارند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدي اظهار کرد: پليس همراه شهروندان، خود را در انجام اين فريضه آماده کرده و ماموريت‌هايش را در جهت رفاه حال عموم به ويژه روزه‌داران افزايش خواهد داد همچنين با متخلفان و حرمت‌شکنان اين ماه عزيز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم برحسب وظايف ديني و قانوني در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با پليس همکاري کرده و برای پيشگيري از سرقت منازل و وسايط نقليه به ويژه در زمان‌هاي افطار هشدارهاي پليسي را جدي بگيرند.

محمدي با اشاره به اينکه روزه‌خواري در ملاء عام از نظر شرعي حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقيب است، گفت: بديهي است معذوراتي مانند بيماري و مسافرت مجوز روزه‌خواري در انذار عمومي نيست و در حوزه درون‌شهري و برون‌شهري رستوران‌ها و اغذيه‌فروشي‌هاي مشخصي براي اين‌گونه اشخاص درنظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ در ادامه با اشاره به گوشه‌اي از عملکرد انتظامي شهرستان طی دو ماه و نيم گذشته از سال‌جاري، به کاهش 28 درصدي سرقت و کشف بيش از 4 ميليارد و 500 میلیون ريال کالاي قاچاق در اين شهرستان اشاره کرد.

وی در حوزه راهور اين شهرستان با اشاره به اینکه هيچ‌گونه تصادفات فوتي در حوزه درون‌شهري در مدت گذشته از سال‌جاري همانند دو سال گذشته رخ نداده، همکاري مردم و تلاش پرسنل و عنايت خداوند را علت آن عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبري پليس، محمدي در پايان از همشهريان خواست هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن 110 با پليس درميان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار