فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر از یک قاچاقچی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 08 June 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر از یک قاچاقچی در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حاجی‎محمد مهدیان‎نسب از دستگیری یک نفر قاچاقچی و کشف 41 کیلو تریاک در یک عملیات ضربتی در شهرستان ملایر خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی قصد دارد مقداری مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا در شهرستان ملایر توزیع کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پلیس با هماهنگی مقام قضایی با استفاده از چند اکیپ عملیاتی در بازرسی از منزل متهم در شهر ملایر مقدار 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کرد.

این مسؤول با بیان اینکه پلیس در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مهدیان‎نسب با اشاره به توان مطلوب اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: این امر موجب شده با استفاده از ظرفیت‎های برون استانی و درون استانی، تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر زیر نظر باشد.

وی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را یکی از راهبردهای اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و افزود: امسال نیز در قالب طرح‎های مختلف این رویکرد با قدرت و قوت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه همدان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن شده است، در پایان سخنانش از همکاری و مشارکت مردم در اجرای طرح‎های مختلف انتظامی در استان تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار