در نتیجه اجرای طرح در مدت سپری شده از ماه جاری تعداد 89 دستگاه موتورسیکلت و 53 دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
کد خبر: ۲۴۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 06 June 2016
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف 142 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، بزرگعلی نوری  از توقیف 142 دستگاه خودرو در اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف طی 14 روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه متخلف و قانون‌گریز از جمله اقدامات روزمره انتظامی شهرستان فامنین است.

وی با بیان اینکه این طرح با محوریت پلیس راهور و همکاری سایر یگان‌ها انجام می‌شود، گفت: در نتیجه اجرای طرح در مدت سپری شده از ماه جاری تعداد 89 دستگاه موتورسیکلت و 53 دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان داشت: ارتقای دانش شهروندان در راستای رعایت قوانین و مقررات راهور از جمله مواردی است که در کاهش تخلفات تاثیر مثبتی دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا توجه بیشتر سازمان‌ها و نهادهای دولتی نظیر آموزش و پرورش به این مقوله و گنجاندن مباحثی از آن در کتاب دانش‌آموزان مقاطع مختلف در پیشگیری از تخلفات و همچنین کاهش چشمگیر تلفات ناشی از تصادفات اثرگذار خواهد بود.

نوری نبود پیست موتورسواری در اکثر شهرهای استان همدان را یکی از علل اصلی تصادفات و صدمات ناشی از موتورسواری در ایام فراغت جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: متأسفانه انجام حرکات خطرناک در خیابان‌ها و معابر شهری باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود.

وی بیان داشت: مجموعه انتظامی شهرستان علاوه بر برخورد با رانندگان متخلف، در حوزه آموزش همگانی در جوامع هدف شامل مساجد، مدارس، ادارات، اصناف و...، با برگزاری کلاس های مختلف سعی در ارتقای فرهنگ اقشار مختلف در این حوزه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس راهور نیز با نصب انواع بنر هشدارهای پلیسی و تهیه و پخش تراکت و بروشور در افزایش دانش و فرهنگ رانندگی در سطح شهرستان اقدام کرده و در این راستا، کماکان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار