روستای خلعت آباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ در مسیر استان‌های همدان – تهران و زنجان قرار دارد این جاده به همت بخش خصوصی چهار بانده می شود.
کد خبر: ۲۰۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 07 April 2016

روستای خلعت آباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ در مسیر استان‌های همدان – تهران و زنجان قرار دارد.

به گزارش تابناک همدان؛ این روستا هم‌اکنون دارای دسترسی مناسبی نیست و به دلیل عبور جاده از وسط روستا همواره برای اهالی خطراتی را به همراه دارد.

رستمی کیا سرمایه‌گذار پروژه‌ی تفریحی توریستی علی‌صدر به تابناک همدان گفت: طول این جاده ۱۲ کیلومتر بوده و با رایزنی‌های صورت گرفته بامدیر کل شهرسازی استان همدان توافقاتی شده.

وی افزود:این پروژه کمک زیادی در کوتاه کردن مسیر مراجعین به پروژه تفریحی توریستی علی‌صدرکبودر آهنگ؛ پایگاه نوژه ؛ غارعلی صدر؛تالاب شیرین سو و انیستو پاستور رو در خود جای داده خواهد بود همچنین تأثیر به سزایی در اقتصاد منطقه خواهد داشت.

رستمی با اشاره به وجود صنعت دام‌پروری و کشاورزی منطقه خاطرنشان کرد: این جاده مردم منطقه را از بن‌بست خارج خواهد کرد و دسترسی مردم به راه‌های اصلی آسان‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به مبلغ سرمایه‌گذاری برای این پروژه گفت: در حال حاضر نمی‌توان مبلغ قطعی را عنوان کرد زیرا این مبلغ به عوامل متعددی بستگی دارد اما برآورد اولیه‌ی کارشناسان شرکت دیاکو کیا سازه در حدود ۳۰۰ میلیون ریال عنوان‌شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار