سیدعادل برقعی داور باتجربه تنیس استان همدان برای قضاوت در مسابقات معتبر ویمبلدون 2015 که اواخر خردادماه سالجاری در کشور انگلیس برگزار می شود دعوت شد.
کد خبر: ۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 09 April 2015

سیدعادل برقعی داور باتجربه تنیس استان همدان برای قضاوت در مسابقات معتبر ویمبلدون 2015 که اواخر خردادماه سالجاری در کشور انگلیس برگزار می شود دعوت شد.

به گزارش ایرنا؛  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: مسابقات تنیس ویمبلدون قدیمی ترین رویداد تنیسی در طول تاریخ است و از سوی بیشتر کارشناسان به عنوان بهترین گرند اسلم شناخته می شود.

حمدالله چاروسایی اظهار کرد: این رقابت ها هر سال پس از گرند اسلم های استرالیا و رولان گاروس (فرانسه) به مدت دو هفته در زمین های چمن 130 ساله لندن برگزار می شود و بار دیگر از سوی فدراسیون جهانی داوران کشورمان برای حضور در این رویداد باشکوه دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: مسابقات تنیس ویمبلدون هر سال اواخر خرداد ماه برگزار می شود که از سوی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) سید عادل برقعی داور نشان برنز همدان به همراه علی نیلی داور نشان طلا، سید امیر حسین موسوی و شروین صفوی داوران نشان سفید کشورمان برای حضور در این رویداد دعوت شدند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات به برترین ها جمعا مبلغ 34 میلیون و 500 هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا می شود.

برقعی داور پرافتخار تنیس همدان پیش از این مهرماه سال گذشته بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و دی ماه سال قبل مسابقات معتبر ATP کشور قطر را قضاوت کرد.

این داور همدانی سال گذشته بیش از 10 قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و نیز بین المللی تنیس را در قاره های مختلف عهده داشته است.

برقعی یکی از فعال ترین داوران تنیس جهان و رییس هیات تنیس استان همدان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار