معاون عمرانی استاندار همدان گفت: اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شده استان همدان در دهه فجر بیش از 350 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۷۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 03 February 2016
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شده استان همدان در دهه فجر بیش از 350 میلیارد تومان است.

به گزارش فارس، محمودرضا عراقی در جمع اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم شهر گیان با اشاره به خدمات‌رسانی مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد مردم اظهار کرد: مردم ما حق دارند بعد از گذشت بیش از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کامشان با خدمت بی‌منت شیرین شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 514 پروژه عمرانی در سطح استان تنها بخشی از خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم است، گفت: البته ما در طول سال هم افتتاح طرح و پروژه داریم و هم کلنگ‌زنی.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه به لطف خدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل و بعد از آن مقام معظم رهبری، امروز ایران اسلامی در بسیاری از امور جزو کشورهای مطرح منطقه و حتی جهان است، افزود: این همه توفیق حاصل نمی‌شد جز با ایستادگی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور.

وی با اشاره به اینکه اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شده استان همدان در دهه فجر بیش از 350 میلیارد تومان است، در ادامه افزود: به نتیجه رسیدن برجام نوعی نشاط و امید را درون مردم زنده کرده است.

کریم حمیدوند؛ فرماندار نهاوند نیز با اشاره به اینکه در دهه فجر در نهاوند بیش از 34 پروژه مختلف به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها با 18 میلیارد تومان به سرانجام می‌رسند.

در ادامه این مراسم هفت پروژه بهداشتی و عمرانی و کشاورزی با اعتبار 27 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که شامل افتتاح ساختمان اهدای خون نهاوند با 130 میلیون تومان؛ افتتاح یک واحد مرغداری با تولید سالانه 16 تن گوشت مرغ، افتتاح یک واحد گلخانه تولید صیفی‌جات با تولید 20 تن انواع صیفی‌جات، افتتاح خط انتقال آب کشاورزی و احداث کانال بتونی کشاورزی بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار