مدیر کل راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از شناسایی ۵۲ نقطه جدید پرتصادف و دارای تصادف در محورهای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 13 June 2023

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از شناسایی ۵۲ نقطه جدید پرتصادف و دارای تصادف در محورهای استان همدان خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد ضمن اشاره به شناسایی 52 نقطه جدید پر تصادف در محورهای استان همدان گفت: این نقاط بر مبنای فراوانی و نوع تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی و پس از انجام مطالعات و محاسبات آماری و بر اساس شیوه نامه ها، توسط کمیسیون ایمنی راههای کشور به راهداری استان ابلاغ گردیده است.
وی تصریح کرد: تا سال گذشته ۱۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای استان همدان شناسایی شده بود که با اقدامات موثر و جهادی راهداری استان تنها ۲ نقطه از ۱۱۶ نقطه جزء این ۵۲ نقطه جدید می باشد و مابقی آن بطور کامل اصلاح و رفع شده است.
صادقی راد اظهار کرد: جهت شناسایی نقاط پرتصادف و دارای تصادف در یک بازه زمانی سه ساله یک محور با نوع تصادفات و فراوانی تصادفات توسط کمیسیون ایمنی راههای کشور مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و بر اساس شیوه نامه های کمیسیون ایمنی راهها به عنوان نقطه حادثه خیز به ادارات راهداری ابلاغ می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود:برنامه راهداری استان همدان در سال ۱۴۰۲ رفع تمامی این ۵۲ نقطه شناسایی شده جدید می باشد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این نقاط تا پایان سال رفع و اصلاح خواهند شد.
صادقی راد در پایان گفت: استان همدان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و وضعیت کریدور ارتباطی با شش استان هم جوار در ارتباط است و همین مساله اهمیت ارتقاء ایمنی راههای استان همدان را دو چندان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار