فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري سارق حرفه اي و کشف موتورسيکلت مسروقه در اين شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۰۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 08 November 2022

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري سارق حرفه اي و کشف موتورسيکلت مسروقه در اين شهرستان خبر داد

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ «ذبيح الله درويشي»  گفت: ماموران کلانتري 11  شهرستان نهاوند با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، روز گذشته یک سارق موتور سيکلت را شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

وي افزود: از متهم دستگير شده يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي نيز کشف شد و دراين رابطه پرونده قضائي تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال رسيدگي و انجام است.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اينکه اقدامات انتظامي و پيشگيرانه پليس به صورت فعال در حوزه هاي مختلف جرايم به منظور ارتقاء سطح امنيت اجتماعي پايدار در دستور کار قرار دارد از شهروندان خواست: نسبت به رعايت توصيه هاي پيشگيرانه و هشدارهاي انتظامي پليس به منظور کاهش آسيب ها و زيان هاي مادي و معنوي اهتمام ويژه داشته و در حفظ اموال خود کوشا باشند.

دستگيري 4 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در تويسرکان

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان سرهنگ «رضا نوري» از دستگيري 4 معتاد و خرده فروش مواد مخدر و کشف مقاديري انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد در تشريح اين خبر بيان داشت: بر اساس روند و تدابير موجود يکي از مهمترين اولويت هاي اجرايي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر اجراي طرح هاي مقابله اي با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتيک هاي متنوع پليسي در اين حوزه مي باشد.

وي افزود: در همين راستا پليس شهرستان با اشرافيت کامل اطلاعاتي و انتظامي و استفاده بهينه از ظرفيت ها و همچنين بکارگيري شگردهاي خاص پليسي اقدام به اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده به مواد مخدر معتادان کرد.

سرهنگ نوري گفت: اقدمات صورت گرفته پليسي در اين راستا منجر به دستگيري 3 معتاد متجاهر و يک خرده فروش مواد مخدر شد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: مأموران با هماهنگي قضايي در بازرسي از محل سکونت خرده فروش مواد مخدر ، مقادير زيادي انواع مواد مخدر  را کشف کردند و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان، با بيان اين كه مواد مخدر مهمترين عامل به تباهي کشاندن خانوادهها و جوانان است، اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان يکي از مهمترين عوامل فرو پاشي خانواده‌ها و سر منشاء بسياري از ناهنجاري‌ هاي اجتماعي بوده و مقابله اثر بخش با این معضل، نيازمند عزم همگاني همه دستگاه هاي مسئول همچنين مردم و نهادينه سازي مشارکت هاي عمومي در بين اقشار مختلف جامعه و توجه ويژه دستگاه ها توام با تعامل فزاينده جهت اقدامات مشترک و مطلوب راهکاري مناسب براي پيشگيري مي باشد.

دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 5 فقره سرقت در تويسرکان

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي در سطح شهرستان تويسرکان، بررسی موضوع با جديت در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش شبانه روزي ماموران و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق در این خصوص شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.

سرهنگ نوري با بيان اين که متهم در بازجويي هاي تخصصي، به 5 فقره سرقت از جمله 3 فقره سرقت اماکن خصوصي، يک فقره سرقت از منزل و يک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تکميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان از شهروندان خواست: با رعايت نکات پيشگيرانه از قبيل استفاده از دوربين مدار بسته، و همچنين حفاظ درب، از وقوع سرقت اماکن خصوصي پيشگيري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار