با کمک خیر آبرسان انجام شد:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از آبرسانی به روستای رود حسن علیا با کمک یکی از خیرین آبرسان و صرف 400 میلیون تومان اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ 26 October 2022

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از آبرسانی به روستای رود حسن علیا با کمک یکی از خیرین آبرسان و صرف 400 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ازروابط عمومی آبفای استان همدان، هاشم ده پهلوان با بیان اینکه نیمی از پروژه آبرسانی به روستای رودحسن علیا با همراهی خیر نیک اندیش آبرسان حاج آقا ابراهیمی انجام شد، گفت: این پروژه با محوریت امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند و کمک خیر محترم در سال جاری به بهره برداری رسید.

ده پهلوان با اذعان به اینکه در این پروژه تجهیز و نصب ترانس چاه قدیم با صرف 180 میلیون تومان اعتبار عملیاتی شد، بیان کرد: همچنین در جریان آبرسانی به روستای مذکور، حفر چاه جدید به عمق 15 متر به روش دستی و حفاری کوره ای به طول 30 متر و صرف 100 میلیون تومان اعتبار محقق شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 350 متر لوله گذاری با هزینه کرد 40 میلیون تومان عملیاتی شد، تصریح کرد: در این مدت تجهیز و راه اندازی چاه جدید با صرف 60 میلیون تومان اعتبار و اجرای خط برق به طول 350 متر و هزینه کرد 100 میلیون تومان نیز امکان پذیر شد.

وی با اذعان به اینکه این پروژه از ابتدای تابستان سال جاری کلید خورد عنوان کرد: با بهره برداری از پروژه مذکور ، جمعیت 500 نفری روستای رود حسن علیا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

ده پهلوان همچنین با بیان اینکه آبرسانی به روستای رود حسن علیا جمعا با صرف 400 میلیون تومان اعتبار عملیاتی شد،گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد همراهی ستودنی خیرین در تامین نیازهای مالی و معنوی جامعه به ویژه در زمینه آبرسانی به مناطق محروم شهری و روستایی هستیم.

انتهای خبر/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار