استاندار همدان:
استاندار همدان در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تلاش ما این است که تمامی پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح‌ می‌شود به نتیجه برسد و لاینحل نماند.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 20 September 2022

استاندار همدان در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تلاش ما این است که تمامی پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح‌ می‌شود به نتیجه برسد و لاینحل نماند.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با بیان این مطلب اظهار داشت:  در تمامی جلسات رویکرد ما پیدا کردن راه حل قانونی، منطقی و مناسب برای حل مسایل تولیدکنندگان بوده است.

به گفته وی، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد:  این تسهیلات با مصوبه ستاد به چهار واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و جهادکشاورزی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل قانونی و منطقی برای برون رفت از مسایل شرکت‌های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد، اذعان داشت:  بررسی مسایل و مشکلات چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی از دیگر مباحث این جلسه بود که با بررسی کارشناسی و تصمیمات موثر، گره از مشکلات این واحدها نیز باز شد.

وی گفت: توسعه فعالیت شرکت تولیدی لوازم التحریر تا سه برابر محل فعلی در راستای رونق تولید و اشتغال مصوب و همچنین مشکل بانکی شرکت تولیدی الیاف از مواد بازیافتی حل شد و به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دستورات مقتضی برای استقرار شرکت مواد شوینده مطرح استان داده و با ادامه فعالیت در مکان فعلی موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی مرغ اجداد که یکی از سه واحد تولیدی بزرگ کشور در این این حوزه است، گفت: در خصوص گازرسانی با معارضانی مواجه بود که با دستورات لازم و سوخت جایگزین مشکلات این واحد تولیدی نیز رفع شد.

وی گفت: نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور بی نظیر است و نگاه دولت به تولید کاملا حنایتی است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد:  کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار