فرماندار نهاوند در جلسه ستاد هفته دولت اعلام کرد؛
فرماندار نهاوند در جلسه ستاد هفته دولت اعلام کرد همزمان با هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰ 21 August 2022

فرماندار نهاوند در جلسه ستاد هفته دولت اعلام کرد همزمان با هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک همدان از نهاوند، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد هفته دولت در شهرستان نهاوند که با حضور معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی، عمرانی، بخشداران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت و نظام به مردم است لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست با بهره‌گیری از ظرفیت روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.


وی با بیان اینکه شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت در کم‌وکیف موضوعات اعتماد عمومی جامعه را به کارگزاران و بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به‌دوراز بزرگ‌نمایی ارتباط خوبی با اصحاب رسانه ایجاد کنند تا شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع باشیم.


فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه برنامه محوری موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: در هفته دولت امسال ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۹ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.


وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان افتتاح و 8 پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲۸ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی کلنگ‌زنی خواهد شد.


احمدوند کلنگ‌زنی پست برق نهاوند ۳ و ۴، افتتاح واحدهای گلخانه‌ای در علمدار با مساحت حدود ۴ هکتار، پروژه‌های راهداری، نیوجرسی و روکش اسفالت، افتتاح استفاده از سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: مخزن آب شرب شهر گیان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل آبرسانی این شهر حل می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن شده و امسال ۱۸۷ واحد مقاوم‌سازی شده به همراه چند طرح بهسازی روستایی نیز افتتاح می‌شود، گفت: در حوزه بهداشت و درمان، خدماتی، عمرانی و دیگر بخش‌ها نیز طرح‌های خوبی برنامه‌ریزی‌شده است.


فرماندار نهاوند در ادامه تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته استاندار محترم یک روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی به شهرستان نهاوند سفر خواهند کرد.


وی با اشاره به‌ضرورت جهاد تبیین در حوزه اقدامات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی در جامعه داریم لذا باید با انتشار اخبار مثبت در این زمینه تلاش شود.


احمدوند با بیان اینکه در این هفته باید به مشکلات هم رسیدگی شود و مسئولان در بین‌ مردم حضور داشته باشند، گفت: در فضای مجازی و حقیقی باید تلاش شود و دستاوردها در هفته دولت گفته شود و کمیته‌ها فعال شوند و تقسیم‌کار کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار