مدیر عامل آبفای استان همدان:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انعقاد قرارداد به منظور اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نقاط حاشیه ای شهر همدان به شبکه های مدرن در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 27 June 2022

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انعقاد قرارداد به منظور اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نقاط حاشیه ای شهر همدان به شبکه های مدرن در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش تابناک همدان، فرهاد بختیاری فر با اشاره به اینکه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نقاط حاشیه ای شهر از جمله اقداماتی است که به صورت سالانه عملیاتی می شود گفت: بر همین اساس و مطابق قرارداد ابلاغ شده در فروردین ماه سال جاری، اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب برخی مناطق کمتر برخوردار شهر همدان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در حاشیه شهر نظیر مجید آباد، قاسم آباد، خضر، اسلامشهر، شورین، شهرک الوند، حصار مطهری و سیلو از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته که بر همین اساس تاکنون توسعه شبکه فاضلاب منطقه شورین اجرایی شده است.

مدیر عامل آبفای استان همدان اعلام کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده؛ اصلاح و توسعه قریب به ۴ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی نقاط حاشیه ای شهر در مدت ۹ ماه کاری در دستورکار می باشد.

بختیاری فر با بیان اینکه با اجرای این پروژه بخشی از شبکه فرسوده شهر از حالت سنتی به مدرن تبدیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: انتخاب مناطق اعلام شده بر اساس گزارش حوادث و اعلام نیاز مشترک انجام می شود، ضمن اینکه با پایان پذیرفتن قرارداد مذکور، اصلاح و توسعه شبکه های جمع آوری فاضلاب در دیگر نقاط شهر همدان نیز طی سالهای آتی اقدام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: با اصلاح و توسعه شبکه های جمع آوری فاضلاب در نقاط مذکور، بیش از ۶۰ درصد شبکه های فاضلاب در مناطق مذکور از حالت سنتی خارج و با توسعه شبکه در این مناطق،درصد جمعیت تحت پوشش شهر همدان افزایش می یابد.

وی همچنین تصریح کرد: تاکنون ۲۵ درصد از قرارداد مذکور اجرایی شده و مابقی در دست انجام می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار