"سینا بیدمشکی" به عنوان رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان همدان معرفی شد
کد خبر: ۱۰۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 27 June 2022

 

با ابلاغی از سوی هادی سبزواری، رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان، حکم استانی "سینا بیدمشکی" به عنوان رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک هیات ورزش‌های همگانی استان همدان صادر شد.

به گزارش تابناک همدان، پیش از این بیدمشکی به عنوان سرپرست این کمیته و ریاست شهرستان امورات محوله کمیته را پیگیری می‌کرد.

بیدمشکی برنامه‌های پیش‌روی کمیته ورزش های الکترونیک استان در سه ماه آتی را تعیین اعضای جدید کمیته، مشخص شدن رؤسای شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات انتخابی فیفا و پی اس کشوری، برگزاری سمینار و دوره‌های مربیگری ورزش الکترونیک، برگزاری مسابقات فیفا و پی اس برای خبرنگاران، مسابقات مینروب برای کارکنان ادارات و هم‌چنین مسابقات دوره‌ای بازی‌های مختلف جهت حفظ آمادگی گیمرها و فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج ورزش همگانی و ورزش الکترونیک عنوان کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های هادی سبزواری، رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان از ورزش الکترونیک و بازی های رایانه‌ای، مطرح کرد: توجه مسئولین عالی رتبه ورزش استان به این رشته پرهوادار قابل تقدیر است؛ کمیته ورزش های الکترونیک به زودی به یکی از کمیته‌های فعال هیات ورزش های همگانی تبدیل خواهد شد و در راستای ترویج هر چه بیش‌تر این رشته با کمک اعضای کمیته و دلسوزان این راه تلاش خواهیم کرد.

رئیس کمیته ورزش الکترونیک استان تصریح کرد: طبق دستور هادی سبزواری سکاندار ورزش همگانی استان مِن‌بابِ توجه به اهمیت رشته مدال‌آور ورزش الکترونیک لازم است هیات ورزش های همگانی شهرستان‌هایِ استان هر چه سریع‌تر افراد مد نظر خود برای در اختیار گرفتن کمیته ورزش الکترونیک شهرستان‌هایشان را به کمیته استانی معرفی کنند تا این رشته در تمام نقاط استان به طور رسمی فعال باشد؛ ورزشکاران و گیمرهای ما باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: این رشته ورزشی علی‌رغم این‌که طی چند سال اخیر به رسمیت شناخته شده آن‌چنان که باید و شاید در امر جذب اسپانسر ثابت قدم نبوده و به جز تهران بقیه‌ی استان‌ها این شرایط را نداشتند و لازم است شرکت‌های همدانی به پرمخاطب بودن این رشته توجه داشته باشند و بدانند در مباحثی هم‌چون تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی این رشته جذابیت‌های خاص خود را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار