کد خبر: ۱۰۴۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 27 April 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روز اعضای این ستاد، گفت: ستاد خدمات سفر استان به پاس تلاش‌های شبانه روز و برنامه‌های متنوع، بار‌ها مورد تجلیل و تقدیر مقامات کشوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و برنامه ستاد اجرایی خدمات سفر استان این بود که زمینه میزبانی مناسب و شایسته‌ای برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم کند، افزود: با توجه با اقدامات دولت سیزدهم در راستای واکسیناسیون گسترده، مردم سفر‌های نوروزی خود را با شور و نشاط انجام دادند. 

قاسمی فرزاد اشاره کرد: بیش از ۷۷۲هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان همدان بازدید کرده‌اند.

وی گفت: بازگشایی غار علیصدر مورد استقبال مسافران نوروزی و همچنین مردم روستای علیصدر قرار گرفت. 

استاندار همدان اشاره کرد: باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروز، اقدامات و خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه کرد که قابل تقدیر است. 

وی با بیان اینکه تلاش شود اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان بیش از پیش معرفی شود، افزود: دستگاه‌های مربوطه در راستای نصب تابلو‌های راهنما در ورودی شهر همدان اقدام کنند. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ایام عید سعید فطر در نظر گرفته شده است، بیان کرد:  علاوه بر توجه به حوزه‌های صنعت و کشاورزی، باید فضای اقتصاد محور استان به سمت گردشگری سوق دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار