سرپرست هیات همگانی همدان:
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: فرمانداران به عنوان مدیران ارشد شهرستانی از توسعه ورزش همگانی که اصل سلامت جامعه است، غافل نشوند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 01 December 2021
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: فرمانداران به عنوان مدیران ارشد شهرستانی از توسعه ورزش همگانی که اصل سلامت جامعه است، غافل نشوند.

به گزارش تابناک همدان، هادی سبزواری در جمع روسای هیات‌های ورزش همگانی شهرستان‌های استان همدان اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر تشکیل شورای ورزش همگانی در سطح استان همدان کم رنگ بوده و باوجود پیگیری‌های صورت گرفته، نسبت به اهمیت این موضوع کوتاهی شده است.

وی بیان کرد: این در حالیست که همدان از استان‌های پیشرو در ورزش همگانی است و انتظار می‌رود فرمانداران و دستگاه‌های ورزش شهرستان‌ها نسبت به تشکیل شورای راهبردی ورزش همگانی اقدام کنند.

سبزواری خاطرنشان کرد: از روسای هیات‌های ورزش همگانی شهرستان‌ها خواسته شده تا نسبت به تشکیل این شورا پیگیری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر فعال سازی کمیته‌های ورزش همگانی در سطح شهرستان‌ها گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ کمیته زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور فعال است که در شهرستان همدان نیز به همین شکل برنامه‌ها اجرایی شده، اما در شهرستان‌ها همچنان کم رنگ است.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان با تاکید بر لزوم پیگیری‌های مالی در شهرستان‌ها گفت: برخی ردیف بودجه‌های دولتی کمک به ورزش همگانی را روان سازی کرده و هیات‌های شهرستانی باید پیگیر مطالبات مالی باشند ضمن اینکه هیات استان نیز کمک‌های لازم را خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار