امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برش نقشه مهندسی فرهنگی استان زیرنظر شورای انقلاب فرهنگی در حال تدوین است.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 28 November 2021
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برش نقشه مهندسی فرهنگی استان زیرنظر شورای انقلاب فرهنگی در حال تدوین است.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» ,نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه برش نقشه مهندسی فرهنگی استان زیرنظر شورای انقلاب فرهنگی در حال تدوین است گفت: تهیه برش استانی از سند مهندسی فرهنگی کار ضروری و نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده است.

او افزود: شورای قرآنی هم، برنامه‌های عملیاتی سند قرآنی استان را تدوین کرده و برای در شورای فرهنگ عمومی استان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به صورت مستمر و منظم خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، باید مصوباتِ پیشین شورای فرهنگ عمومی استان مورد بازبینی و بازخوانی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی اظهار داشت: نهاد خانواده و جمعیت، توانمندسازی صنعت گردشگری، ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی-انقلابی، فرهنگ نشاط شهروندی و اجتماعی از اولویت‌های فرهنگی استان هستند.

او با بیان اینکه تعیین ضرورت‌های فرهنگی مجموعه‌های ورزشی استان در حال تنظیم و تدوین است ابراز امیدواری کرد: شورای فرهنگ عمومی استان فعال، کنشگر و تاثیرگذار باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در این جلسه ضمن گزارش اولویت‌های فرهنگی استان، شورای فرهنگ عمومی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

شورای فرهنگ عمومی ۱۴ آبان‌ماه را در تقویم سال ۱۳۸۷ به نام روز شورای فرهنگ عمومی نامگذاری کرد.

در سال ۱۳۶۴ به منظور تعیین اهداف، سیاستگذاری و هدایت فرهنگ عمومی کشور شورای فرهنگ عمومی با وظایف مشخص تشکیل شد و از سال ۱۳۶۵ به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

منبع ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار