کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ 25 October 2021
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان خبر داد: کارگروه ویژه‌ای به دبیری این اداره کل به منظور رفع آلایندگی‌های موثر بر شهر بهار برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان،  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان محسن جعفری نژاد افزود: این تصمیم در راستای جلوگیری از بوی نامطبوع شهر بهار که متاثر از تولیدات برخی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی بهاران است گرفته شد.

جعفری نژاد اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر محیط زیست و حمایت مسئولین به خصوص نماینده شهر بهار در مجلس با حضور معاون اقتصاد و برنامه ریزی استاندار، دادستان استان، نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل حفاظت محیط زیست، مدیرکل صنعت معدن وتجارت و جمعی از مدیران شهرستان بهار از چند صنعت بالقوه آلاینده واقع در شهرک صنعتی بهاران بازدید شد.

وی گفت: در این بازدید اقدامات بعمل آمده توسط مدیران واحد‌های صنعتی در جهت کاهش و یا رفع میزان آلایندگی محیط زیستی مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست و سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مهم دولت است ادامه داد: درحاشیه این بازدید، جلسه بررسی و تعیین تکلیف واحد‌های آلاینده با حضور مسئولان تشکیل، و مقرر شد واحد‌های صنعتی مورد نظر اقدامات فنی، بهداشتی و محیط زیستی را در مهلت مشخص شده انجام دهند تا مشکل انتشار بوی نامطبوع برطرف شود و واحد‌های تولید اسید سولفوریک در اسرع وقت نسبت به دو جذبه نمودن سیستم تولیدی و نصب سیستم پایش آنلاین اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار