کد خبر: ۱۰۰۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 21 October 2021
به گزارش تابناک همدان، حزب موتلفه اسلامی همدان به مناسبت هفته وحدت و انتصاب استاندار جدید پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
 
جناب آقای علیرضا قاسمی فرزاد 
ماه ربیع الاول، ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام، و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) «هفته وحدت»، و بهترین فرصت برای یادآوری این مهم که "امت اسلام برای حفظ و بقاء خود، و بازیابی عظمت و اقتدار خویش، راهی به جز اعتصام به حبل الهی و پرهیز از تفرقه ندارد، " است. 

حزب موتلفه اسلامی استان همدان میلاد سرور کائنات و نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد (ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب، عموم مسلمین جهان، و ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار این استان، تبریک و تهنیت عرض نموده و همچنین جای بسی افتخار است که در دولت انقلابی و مردمی آیت ا... رئیسی یکی از شاگردان مکتب شهادت بواسطه تعهد، تخصص و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیریت عالی استان را عهده دار گردیده است.

بدین وسیله به نمایندگی از اعضای حزب موتلفه اسلامی استان همدان انتخاب شایسته استاندار انقلابی همدان را تبریک عرض نموده و ازخداوند منان توفیقات روزافزون در پیشبرد همه جانبه امورات و حل مسائل و مشکلات مردم و بالاخص قشر جوانان را مسئلت می‌دارد.

شایان ذکر است با عنایت به ظرفیت‌های موجود نخبگان و جوانان متدین، متعهد، متخصص و انقلابی و ولایی در مجموعه حزب موتلفه اسلامی، هرگونه آمادگی تعامل، همراهی و همکاری در زمینه بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی که از اهم موارد و توصیه‌های مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است جهت استحضار اعلام می‌دارد۰

ان شاءاالهه با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان‌های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمود الفت
دبیرحزب موتلفه اسلامی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار