حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر اقداماتی در کمک به اقشار ضعیف جامعه انجام شده است گفت: در قالب دو برنامه "آستان مهربانی" و "تبرکات مهدوی" بیش از ۱۰ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۳۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 12 April 2020
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع ۱۰ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: برای کمک به اقشار ضعیف در ماه رمضان برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام زین‌العابدینی اظهار کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری با ورود بیماری کرونا کمک به نیازمندان را مورد تاکید قرار داده‌اند، اداره اوقاف استان تمام امکانات خود را در اجرای منویات ایشان به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر اقداماتی در کمک به اقشار ضعیف جامعه انجام شده است گفت: در قالب دو برنامه "آستان مهربانی" و "تبرکات مهدوی" بیش از ۱۰ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی برای کمک به نیازمندان در حال انجام بود که فرمایش مقام معظم رهبری تکلیف ما را مضاعف کرد و به عنوان یک وظیفه مهم باید به آن بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه از مردم تقاضامندیم چنانچه در این زمینه ایده‌ها و پیشنهاداتی دارند ارائه دهند گفت: قطعا سیاستگذاری باید به نحوی باشد که از تمام ظرفیت‌های سازمانی استفاده کرد.

زین العابدینی بیان کرد: در این راستا هماهنگی با سایر نهاد‌ها و گروه‌های مردمی لحاظ می‌شود و به عبارتی به دور از موازی‌کاری برون‌سازمانی و حتی درون‌سازمانی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از اظهار لطف و نگاه محبت‌آمیز مقام معظم رهبری به استان همدان به خصوص شهرستان نهاوند قدردانی می‌کنیم و خدمت به اقشار ضعیف جامعه در اوقاف را با برنامه ریزی و سرعت بیشتری انجام‌خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار