مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان همزمان با حلول ماه ربیع الاول میزبان سومین راند مسابقات اتومبیلرانی کشوری است.
کد خبر: ۷۹۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 31 October 2019

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان همزمان با حلول ماه ربیع الاول میزبان سومین راند مسابقات اتومبیلرانی کشوری است.

به گزارش تابناک همدان، محسن جهانشیر با حضور در مراسم افتتاحیه و جایگاه استارت سومین راند سافاری، افزود: همدان میزبان این مسابقه مهیج است و شرکت کنندگان روز اول از همدان به سمت شهرستان ملایر حرکت و روز دوم از ملایر به سمت شهرستان تویسرکان و از آنجا به سمت همدان بر می‌گردند.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ ورزشکار با حدود ۶۵ خودرو آفروید به مدت دو روزمسابقه خواهند داد، تصریح کرد: استان همدان به لحاظ زیر ساخت‌های مناسبی که دارد می‌تواند میزبان خوبی برای برگزاری برنامه‌های ملی باشد.

جهانشیر با اشاره به اینکه هر کجا نام همدان بر روی تله تکست‌های خبری قرار بگیرد ما حمایت میکنیم، خاطر نشان ساخت: همدان از قدیم ظرفیت عظیمی در ورزش داشته و مردم این استان علاقمند به ورزش هستند.
استارت سومین راند مسابقات سافاری در همدان 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
عالیه این برنامه ها و باعث رشد همدانه اگر مسولان دیگر استان هم حمایت و حضور داشته باشند .افتتاحیه این مسابقه که درون مایه گردشگری هم داره هیچ یک از مسولان گردشگری استان حضور نداشتن تا اون جایی که من تو استارتش اومدم تماشا و نظاره گر بودم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار