یک هنرمند همدانی با بیان اینکه معتقدم دولت و مسوولان هم بخشی از مردم هستند در پایان گفت: فضای مرده همدان نیاز به نفس‌های مشترک دارد.
کد خبر: ۷۱۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 24 February 2019
یک هنرمند موسیقی با اشاره به روند رو به رشد موسیقی در کشور گفت: در گذشته امکانات کم بود و گاهی اوقات هم موانع و تفکرات کهنه برخی افراد، سد راه حرکت‌های نو می‌شد، زیرا آن‌ها همه چیز را برای خود می‌خواستند و سعی می‌کردند بی‌رقیب بمانند، اما اکنون شرایط تغییر کرده است.

به گزارش فارس، صادق چراغی که از جمله میهمانان ویژه «شب‌های موسیقی هگمتانه» است و به گفته خود بعد از ۲۰ سال به زادگاه خود یعنی همدان بازگشته است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلیل این امر را برگزاری جشنواره موسیقی فجر استان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: البته اینکه چرا این ارتباط قطع شد، شاید بیشتر به سرگردانی در ماهیت هنر همدان برمی‌گردد.

این هنرمند موسیقی با اشاره به اینکه در گذشته جشنواره‌ها هر سال برگزار می‌شد و، اما بیشتر جنبه اداری داشت گفت: زمانی هم یک رویداد جنبه اداری پیدا می‌کند، باری به هر جهت می‌شود، اما با این‌حال کم و بیش در جریان کم و کیف ماجرا قرار داشتم.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره با سایر جشنواره‌های کشور تفاوت دارد، اظهار کرد: این جشنواره به دست جوانانی اداره می‌شود که با دید اداری به مسأله نگاه نمی‌کنند بلکه با قلب و عشق کار می‌کنند و دردسر‌ها را به جان می‌خرند.

چراغی با اشاره به روند رو به رشد موسیقی در کشور افزود: در گذشته امکانات کم بود و گاهی اوقات هم موانع و تفکرات کهنه برخی افراد، سد راه حرکت‌های نو می‌شد، زیرا آن‌ها همه چیز را برای خود می‌خواستند و سعی می‌کردند بی‌رقیب بمانند، اما اکنون شرایط تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: البته نمی‌خواهم تمام مشکلات را به گردن مسوولان بیندازم چراکه بدون تردید ایراد‌ها از خود ما شروع می‌شود پس باید تغییر را از خودمان شروع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار